8.5.12

AGUSTÍ BARTRA: que el gall canti per tots nosaltres!



CRIDA


-Eh, tu, la vida!
-Qui em crida?
-Jo, la vida.
-On ets?
-En tu, la vida.
-Jo sóc tu.
-Els teus ulls brillen
-Reflecteixen els teus.
-Tu ets jo.
-Des d'on m'ho dius?
-Des de la vida.
-Eh, la vida!
-Qui em crida?
-Jo, la vida!
-Sóc la vida de la vida. 



                             Agustí Bartra

Demà, tots a la Casa del Llibre de la Rambla de Catalunya!!!

El projecte editorial de Meteora ha encetat un nou camí destinat a recuperar textos que avui altrament no podríem trobar si no és en llibreries de vell, i encara.

En aquest cas, un pes pesat de la poesia, molt menys conegut del que caldria en una cultura normalitzada: AGUSTÍ BARTRA.

A més, com podeu llegir, un equip cultural de luxe: editors, presentador, lectors, pianista...

Feu-ne difusió a les xarxes!!!