28.4.21

DONA I LITERATURA, XERRADES I CURSOS

 


Un curs breu, de quatre sessions, una de les quals faig jo mateixa, que potser us pot interessar, programat per l'AELC, online i gratuït. Animeu-vos!!!

8 comentaris:

Tot Barcelona ha dit...

Apreciada JÚLIA.
Muy bien por lo de ayer en la "Xerrada Virtual". Me sonó el teléfono a las 20 y y cinco minutos y era una llamada que estaba esperando, así que mientras explicaban el funcionamiento del sistema tuve que atender el teléfono y marché casi de improviso.

Un detalle a tener en cuenta es que a las personas legas, o poco entendidas, no nos basta con el enlace, sino que además pedimos un acompañamiento. Te explico: Primero se les tiene que explicar que tienen que tener bajado el programa meet.jit en el ordenador, yo lo se porque he tenido una reunión de estas la otra semana, que sino no hubiera podido conectar. También que se puede clicar encima, o cortar y pegar en el encabezamiento y pulsar el enter...en fin, esas cosas tontas que si no las haces no funciona.

¿Porqué lo digo?, porque hay muchas personas , estoy más que seguro, que se pondrían en las Xerrades, pero que tienen miedo y que se ven condenadas al fracaso, y que no lo intentan porque no les sale a la primera. Hay que tener en cuenta que la mayoría de las personas rondan los setenta años, y que ya les significa cierto sacrificio el conectarse.

Prometo hacerme con el libro. Me ha interesado mucho.
Graciés
salut i bon día

Francesc Puigcarbó ha dit...

Uy, aixó de les xerrades virtuals se m'escapa, avui a les 19:00 tinc una reunió de veïns a través de Google meet, no se pas si m'en sortiré.


Salut

Josep ha dit...

Una pregunta: en aquests cursos virtuals, hi ha més o menys assistència de públic?
Gràcies.

Júlia ha dit...

Miquel, no lo entiendo porque precisamente con este programa no hace falta bajar nada, se conecta automáticament clicando en el link, no es como el zoom, que yo sepa. Precisamente usamos este por su sencillez y porque es gratuito, hemos hecho muchas 'xerrades' con él. En todo caso de la parte técnica sé poca cosa pero creo que nadie ha tenido problemas, más allá de qué es un programa sencillo que a veces falla un poco.

Lo siento pero creo que ya tenemos bastante problema organizando las charlas para tener que atender a la técnica correspondiente, también entra mucha gente mayor y tampoco ha habido problemas, que yo sepa.

Júlia ha dit...

Frances és super senzill, tot es posar-s'hi. No té cap secret especial.

Júlia ha dit...

Josep, depèn, com en els presencials, de vegades ve més gent i d'altres, menys. Tenen l'avantatge de què pot entrar gent de fora del lloc on es fan, en el cas de Barcelona d'altres localitats, fins i tot ens entra gent d'altres provincies. Fa poc vaig seguir-ne un d'història de Catalunya i vam ser força gent, el MNAC i d'altres institucions n'organitzen i tenen força èxit. Tot depèn del tema, és clar, i de l'horari i el contingut. Crec que en aquests temps resulta molt interessant poder fer coses així i que, probablement, quan tot es normalitzi aquests cursos conviuran amb els presencials.

Júlia ha dit...

Jo n'he fet d'art, dibuix i pintura de l'Escola de la Dona, aquest any, i han anat molt bé i han estat molt interessants, l'assistència era l'habitual en els presencials. També en vaig fer uns a la UNED durant l'estiu, sobre temes de literatura i el mateix, molt be, en general.

Tot Barcelona ha dit...

Dons, perfecte.
Gracies.