2.2.21

NOVA NOVEL·LA, EL SEGLE XIX I LES SEVES MISÈRIES

 




Acabo de publicar un nou llibre, també amb l'editorial Stonberg, com el darrer, El Parc i les ombres. Tot i que defujo etiquetes es pot dir que és de tema històric, a través d'un personatge que viu i malviu durant el segle XIX, neix durant l'epidemia de febre groga de 1821 i mor uns anys abans de la Primera Guerra Mundial.

A causa de la situació de moment faré una presentació virtual, per zoom, el 23 de febrer per la tarda, ja aniré informant amb més detall.

El llibre es pot demanar ja a l'editorial Stonberg, a través de la web, és millor que no pas fer-ho per Amazon, tot i que també és possible. Jo encara no tinc exemplars en paper, quan m'arribin el trobareu, com sempre, a la Llibreria-papereria Nitus, del carrer Blai del Poble-sec.

A la web de l'editorial en podeu veure la referència i llegir-ne un fragment. També s'hi poden posar comentaris, quan s'hagi llegit. Si algú vol muntar alguna trobada virtual per parlar del llibre m'ho pot dir i ho organitzem aviat. Crec que paga la pena comentar-ne alguns aspectes ja que alguns fets del segle XIX que incideixen en la vida del protagonista, aquest Tomeu Valent del títol, son poc o mal coneguts.

Aquí, més informació:

https://www.stonbergeditorial.com/product-page/l-extraordin%C3%A0ria-vida-d-en-tomeu-valent-j%C3%BAlia-costa

8 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Enhorabona! Per Amazon em va anar molt be amb el Parc i les ombres. Probaré amb l'editorial.


Salut

Júlia ha dit...

Com et sembli, els de l'editorial s'estimen més que els els demanis a ells, en tres o quatre dies l'acostumen a enviar.

Si el llegeixes ja em diras què et sembla, és històrica, mai no m'hauria imaginat escriure ni novel·la negra ni històrica i, ves per on, les dues darreres son així, tot i que no ben bé. Ja anirem comentant.

Tot Barcelona ha dit...

Felicitats!

Cinefilia ha dit...

Enhorabona per un altre gran llibre!

Júlia ha dit...

Moltes gràcies, Joan!

Olga Xirinacs ha dit...

Una molt bona notícia, Júlia, me n'alegro molt. Ja l'he demanat a la meva llibreria, La Capona.
Estic segura que serà molt interessant i un nou èxit. Ets molt treballadora, noia, et felicito. En una època difícil com aquesta, has sabut tirar endavant la teva capacitat d'escriptora sense desànim, i en això ets un exemple.
Una abraçada.

Júlia ha dit...

Moltes gràcies, Olga, ha estat una casualitat, l'editorial que em va publicar l'anterior m'ha volgut publicar aquesta que feia temps que tenia escrita, no tinc gaire fe en la difusió ni l'èxit, tal com van les coses avui, però el cert és que fa il·lusió poder veure-la 'en paper'. Una abraçada!

Júlia ha dit...

Ja em diras què et sembla quan l'hagis llegida.